Czego nie może zabraknąć w biurze?
Jesteś office managerem? Pracujesz na recepcji zajmujesz się zaopatrzeniem biura? Jeżeli owszem - poniżej podpowiadamy, czego nie powinno zabraknąć w zasobach firmy!
Artykuły biurowe, które usprawnią pracę
Kolorowe karteczki, zakreślacze, teczki, koszulki, notesy - to wszystko stanowi przykład przydatnych gadżetów, które mogą zwiększyć wydajność pracowników, jaki zwyczajnie umilić realizację codziennych zadań. Aby stale zaopatrywać zasoby firmowe w takie artykuły biurowe w przyjaznych cenach - warto nawiązać współpracę z hurtownią takich materiałów. Dzięki temu zapewnisz sobie regularne dostawy i atrakcyjne warunki finansowe. Z pewnością wiele osób doceni te starania i będzie chętnie wykorzystywać te materiały piśmiennicze.
Dystrybutor do wody - inwestycja na lata!
Zapewnienie pracownikom stałego dostępu do wody pitnej to przykład jednego z obowiązków pracodawcy. Jeżeli zależy Ci na tym, aby ograniczyć zakupy wody butelkowanej - warto skorzystać z nowoczesnych dystrybutorów wody. Nie tylko ją filtrują - mają także funkcję podgrzewania, a wybrane modele serwują nawet wodę gazowaną. Mnogość dostępnych opcji sprawia, że każdy będzie w stanie dobrać odpowiedni wariant zarówno pod kątem ceny, jak i kolorystyki i designu. Warto ulokować taki model nie tylko w pomieszczeniu socjalnym, ale także na recepcji. Dzięki temu kontrahenci czy inne osoby odwiedzające firmę będą mogły swobodnie korzystać ze świeżej wody. Pamiętaj o regularnym serwisowaniu!
Koperty, teczki i papier z firmowym logo
Zapas takich obrandowanych materiałów to kolejny przykład produktów, które powinny znaleźć się w każdym przedsiębiorstwie. Nie musisz do tego celu zatrudniać grafika - zdecydowana większość firm oferująca takie produkty przygotuje samodzielnie projekt graficzny na bazie dosłanych przez Ciebie materiałów oraz logotypu. Wysyłanie korespondencji w takich gotowych kopertach to nie tylko jeden z elementów, które przekładają się na budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa - to także oszczędność czasu. Podczas wysyłania korespondencji nie będzie bowiem konieczności wpisywania danych nadawcy.
Zacznij inicjować swoje pomysły, które mogą pomóc w budowaniu lepszego wizerunku firmy
Podsumowując - jeśli chcesz wykazać się proaktywną postawą w swojej pracy - przemyśl, które z powyższych pomysłów są warte wdrożenia w Twojej firmie. Być może takie inicjatywy spotkają się z uznaniem ze strony Twojego szefa i zostaną zaaprobowane? Takie zmiany z pewnością zostałyby pozytywnie odebrane wśród pracowników!